Hejsan!
Idag när jag vaknade så mådde jag mycket bättre, i måndags hade jag jätteont i halsen och var tjock i halsen, igår så var jag fortfarande tjock och hade lite ont men kände mig väldigt pigg ändå, och idag känner jag knappt något i halsen :D SÅ skönt att det inte höll i sig så länge :) 
Så därför startade jag dagen med en promenad innan frukost, det är något jag ska börja med nu, för nu är det dags att det händer något på vågen!!! 
Tog det ganska lugnt, så jag inte skulle få ett bakslag och få ont i halsen igen. Men det kändes bra! 
Efter promenaden blev det frukost, dusch, sedan skrev jag min timrapport som jag sedan åkte och lämnade , åkte sen en sväng till tippen och sedan åkte jag och handlade! Typ samtidigt som halva Tranås , haha fullt med folk! 
Efter det blev det lunch och sedan började jag jobba vid 15. 
Så idag tycker jag att jag hunnit med endel ändå :) 
Imorgon slutar jag jobbet 08, och sen är det skola heeela dagen, usch så segt :( men det är inte många veckor kvar nu så det är bara att stå ut! :) 
Snart ska vi kolla på biggest loser finalen!! Åh hoppas Helena vinner :D 

Kommentera

Publiceras ej