God morgon allihopa! Har precis käkat frukost, blev som vanligt yoghurt med musli och två kokta ägg :) men jag har fått ett problem.. Börjat tröttna på ägg! Gjorde äggröra igår men kunde knappt få i mig hälften :( omelett går, precis som kokt, precis ner, får nästan kväljningar men än går det ner iaf.. Haha.
Funderar på vad jag kan äta istället men kommer inte på något bra, måste få i mig proteinet, och eftersom jag har svårt för kött så äter jag tex inte skinka som många äter till frukost. Så jag får försöka få i mig äggen iaf.. 

Snart är det dax för gym! Tänkte köra lite cykel, sen intervaller och om jag orkar så avslutar jag med lite axlar och biceps. Har lite tidspress också då jag måste vara klar senast 11.30 så jag hinner äta och duscha innan skolan som börjar 13. 
Senare i em efter lektionen så ska jag ut och gå med mamma, kanske jogga lite :D efter det så blir det plugg hela kvällen...
Hoppas ni får en bra tisdag! Kram på er. 

Kommentera

Publiceras ej