Hej och godmorgon på er! Jag har precis kommit hem från jobbet, och idag vaknade jag med en sån fruktansvärd träningsvärk i heela ryggen och även lite i biceps och lite i benen. Jag och Sofia körde rygg igår för första gången på typ 2 veckor haha. Jag har även träningsvärk i höfterna från när jag var ute och sprang i torsdags, haha så jag ser väl ut som en gammal tant när jag går! 
Idag är jag ledig hela dagen, men har fullt upp ändå. Jag ska städa hela lägenheten, de ser förjävligt ut! Ska även hinna handla, träna och plugga. Känns som att denna dagen kommer rulla på ganska snabbt :)

Här om dagen köpte jag två jättefina tavlor på en loppis!


Såå fina! Båda kostade 80kr tillsammans så det var riktigt bra :D

I torsdags var jag ju ute och sprang igen, andra gången i år och om jag jämför med i söndags så orkade jag ca 2km längre, går framåt iaf :D 
I torsdags fick jag även med mamma en bit, som ni ser på bilden gick det inte så snabbt haha men hon joggade hela den biten med mig! Så duktig :D 


Hoppas ni får en fin lördag, kram på er! 

Kommentera

Publiceras ej