Hej hej!
Då var det ny vecka och måndag igen. Jag har haft en underbart rolig helg i Halmstad hos min bästa Camilla! Kom till Halmstad i fredags runt 14, och kom hem i söndags runt 20. I fredags tog vi det lugnt, flötade lite pizza och godis, kollade på the walking dead och pratade om allt och inget! En riktig myskväll :) 
I lördags så höll Camilla sitt core-pass på actic som jag var med på, sen körde vi lite ben på gymmet. Senare på dagen tog vi det ganska lugnt, jag fick värsta rycket och städade hennes lägenhet medan hon diskade massa disk ;-) haha. På em/kvällen drog vi iväg på förfest hos några tjejkompisar till Camilla , vi åt mat och spelade spel och hade det riktigt trevligt! Kvällen gick och mer folk kom, framåt 00.30-01 så drog vi ut på stan! Hemma runt 03-04 så däckade jag i soffan men Camilla drog på efterfest , men tydligen så sov alla där så hon somnade där också haha. Söndag fm gick åt att sova haha sen köpte vi lite kinamat innan jag åkte hem med tåget vid 16! Har haft en underbar helg i Halmstad , tack bästa Camilla<3

Idag hade jag APT möte med jobbet i morse , efter det drog jag till gymmet och körde lite bröst och triceps, efter det handlade jag lite och fixade tacos till lunch! :D På em var det dags för spinning, ligger nu i soffan helt slut och kollar på bonde söker fru! Ett av de roligaste programmen :)! 

Imorgon blir det ett gympass på fm, sen är det lektion vid 13 och direkt efter det är det jobb som gäller. 
Ha det så bra så hörs vi en annan dag! 

Kommentera

Publiceras ej