Hallå på er!
Dagarna bara springer iväg känns det som, redan i mitten av mars, snart april!! Men det gör mig inget , jag längtar galet mycket till sommaren som snart är här. 
Kom på att jag även gått halva terminen nu så det är inte många veckor kvar av utbildningen! Åh ska bli så skönt att bli klar med den så man bara kan jobba. 

Imorgon har vi prov i demens, känns som att jag har koll på det så det kommer nog gå bra :) 

Idag har jag varit ledig hela dagen, slutade jobbet 08 i morse så då åkte jag direkt och handlade lite, cyklade hem och pluggade några timmar! Lagade sedan lite köttfärssås och lasange så nu har jag några fler matlådor :) 
På eftermiddagen läste jag lite till till provet och repeterade, sen kollade jag lite på tv, en lugn em! 
17.30 var det dags för spinning , idag var det tungt, hade inte riktigt energi kändes det som, men jag kämpade på och svetten bara rann!
Nu ikväll så har jag ätit lite tacos , och repeterat allt igen till provet så nu sitter det :) 
Snart börjar biggest loser, får man INTE missa!!! 
Ha en bra onsdagskväll, kram! 

Kommentera

Publiceras ej