Hejsan! 
Idag har jag varit ledig från jobbet så idag har hunnit med massor av saker.
Började dagen med sovmorgon , gick upp ca 10 :D såå skönt. Åt frukost och sedan gick jag ut en sväng med Molle. Efter det så gick jag hem och fixade massor här hemma, rensade och gick igenom alla mina skor och tog fram vårskor och la undan vinterskorna och vinterjackorna, för nu är det väl ändå VÅR :D Fortsatte med att rensa och la iordning bland mina garderober och lådor under sängen med alla lakan osv! Sedan städade jag lägenheten riktigt ordentligt samtidigt som jag hade tvättstugan. Klockan 18 var det dags för spinning, och det gick bra! Jobbigt och svettigt precis som det ska vara haha.
Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, helt slut efter en fullspäckad dag! 
La mig precis i sängen, kollar lite halvt på Johan Falk men har sett just denna filmen innan så är inte så inne i den ;-) Blev sugen på att blogga och det var ju ett tag sen haha så det var väl på tiden :-) 
Bjuder på en bild från helgen! 


Kommentera

Publiceras ej