Såhär ser det ut hemma hos mig just nu,dator och massa anteckningsblock överallt! Har nämligen börjat på inlämningarna som vi fått på distanskurserna. Har gjort klart 1/16 , Woho haha :) Tänkte göra en diskussionsuppgift också sen ska jag läsa ca 30-40 sidor ur en demenssjukdomsbok som vi ska ha prov på nästa vecka. 
 
Nu har jag precis ätit lunch, lagade lasangette , andra försöket och den blev lyckad! :D (sist jag gjorde så hade jag för lite vätska så den blev torr och pastan var okokt...hehe) 
 
 
Tyvärr lite för lite grönsaker men nae, orkade inte göra iordning en sallad , fick räcka med en morot ;) 
 
Igår var jag och fyllde på mitt ägglager, va tror ni? Räcker detta veckan ut tro? 
 
Haha äter ju mellan 2-4 ägg per dag så det går åt en hel del! 
 
Ikväll blir det spinning igen, åh vad jag älskar det passet! 
 

Kommentera

Publiceras ej