Hejsan! 
Den här helgen har jag och Thomas varit i Malmö! Vi åkte i lördags fm och var framme runt 15. Där mötte vi upp Ts bror och vi åkte hem till honom och åt lite mat och fikade. Vid 18 så var det dags att kolla på musikalen American idiot i Malmö operan. Ts bror Sonny är ju med i den och den var jättebra!! Green days låtar är ju jättebra! Så det var en väldigt bra kväll. Efter musikalen satt vi och åt och drack lite gott , då var även Ts andra bror Tobias där och deras mormor och hennes man Anders och vår kompis Robin!  Sedan åkte vi hem och drack kaffe och bara pratade. (Läs Skrattade)  
Söndag fm åkte vi hem med tåget igen. Väl hemma så kollade vi på två avsnitt av the walking dead, bara final avsnittet kvar! Spännande 😄 

Senare på kvällen åkte Thomas vidare till Falkenberg där han ska jobba i veckan, och jag skulle träna men kände att min hals inte är riktigt som den ska, lite ont och så har jag nyst och blivit snorig så nae, tänkte det är bäst att vila från träningen. 
Och det var tur att jag inte tränade , för nu när jag vaknade så är jag jättetjock i halsen och har ont , snorig som bara den... Himla skit, jag som trodde jag skulle slippa denna förkylning som går nu. 
Sjukanmälde mig även på jobbet , det bästa är nog ändå att vila, + att jag inte vill smitta andra. Så jag hoppas att jag blir bättre och kan gå på lektionen imorgon. Hoppas ni fått en bättre start på veckan än jag! 


Kommentera

Publiceras ej