Hejsan! Är allt bra med er? Själv är jag ganska trött och seg, troligen sovit för lite! Igår var vi ju i Ullared hela dagen, vi gick upp 05 för att sedan åka med bussen vid 06. Vi kom fram ca 09-09.30 och så var vi där hela dagen , hittade endel grejer , några tröjor, träningsbyxor och linne, två bäddset och lite inredningsgrejer, kan fota och visa er imon! 
Idag har jag faktiskt varit ute och joggat för första gången sen i höst! Kört lite intervaller och annan konditionsträning inne på gymmet men idag gav jag mig ut med molle som sällskap! Och ja visst det var skitjobbigt haha, men orkade iaf 3,5 km! Längre än jag trodde haha. På tisdag är det dags igen, nu när mitt knä är bra igen så är det bara att köra på med löpträningen! 
Efter träningen så gick jag hem och duschade sen åkte jag till mamma som bjöd på lunch! Spagetti och köttfärssås, mums :D 
Nu så är jag på jobbet och vi kollar på farmen, slutar 08 imorgon men då är det möte direkt så jag slutar 10. 
Hoppas ni har haft en bra helg, ciao! 

Kommentera

Publiceras ej