Hejsan!

Slutade jobbet 08, for sedan vidare på APT till klockan 10, efter det när jag kom hem så åt jag lite mellis, sedan var tanken att jag skulle plugga. Läste några sidor sen kände jag hur ögonlocken började gå ihop mer och mer , så tänkte va tusan, jag kan vila en liten stund. Hmm ca 2-2,5 Tim sov jag!! Herregud! 
Men inte så jättekonstigt att jag är trött , sovit väldigt dåligt de senaste nätterna bara ca 5-6 tim, mot ca 8-9 Tim som jag brukar sova! 
 
Har varit nere i tvättstugan nu iaf, och precis ätit lunch. Tänkte att jag skulle hinna handla innan spinningen som jag ska på senare i em! 
 
Jag har fotat lite av det jag köpte i Ullared i lördags, så här får ni några bilder! 
 En söt liten skylt från different design! Bara älskar deras utbud!!! 
 
Servetthållare och ljushållaren är också från different design! Den andra hållaren med Homesweethome-texten är 4 jättesöta glasunderlägg. 
 

 Var TVUNGEN att köpa dessa två små söta ugglor! Ni som känner mig vet att jag är galen i ugglor... Hihi 

En fin sten, med texten carpe diem
 

Köpte även en kaffefilterhållare! 
 
Jag köpte även lite kläder, två bäddset, och lite andra smågrejer! 

Kommentera

Publiceras ej