Hejsan! 
Denna påskhelg har jag faktiskt varit ledig. I fredags så gjorde jag inte så mycket, körde ett benpass på gymmet och jag har fortfarande , 4 dagar efter träningsvärk! Sjuukaste träningsvärken, kunde knappt gå ordentligt lör och söndag. Men så blir det när man inte kört styrka på 2 veckor :) 
I fredags hade jag även en nattgäst, min lilla molle sov över här! Bästa mysigaste hunden som finns<3




På lördagen körde jag lite kondition på morgonen, sedan vid 14 var det dags att åka till mamma där vi skulle fira henne och även äta påskmiddag! Så hela släkten var samlad. SÅ god mat , jag bara älskar Janssons och mormors hemmagjorda köttbullar, MUMS. 
Senare på kvällen var det dags för fest! Senare skulle vi ut och se Dr Bombay, tyvärr visade sig han inte förns sista halvtimmen innan stängning så det var lite tråkigt. Men vi hade en jätterolig kväll ändå :D 



Ett misslyckat och ett lyckat försök till att göra en Mora Nisse! Haha sjukt god :D det var någon likör, blåbärssoppa och grädde :D
Sen tog jag tyvärr inte fler bilder, men jag hade en jätterolig kväll med mina vänner! 

Söndagen, ja va ska jag säga haha, dagen spenderades i soffan framför tvn med massa vatten, Ipren och en pizza :D

Igår, måndag, sista påskdagen spenderades på jobbet. Där jag även fick god påskmat! Mums! :D På eftermiddagen efter jobbet var det dags för spinning!
Hoppas ni har haft en bra påsk , för det har jag :D

Kommentera

Publiceras ej